اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس ؛‌ پیج رسمی بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام

اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس را در این نوشتار به شما ارائه می‌کنیم. طرفداران باشگاه پرسپولیس طبیعتا مایلند پیج شخصی بازیکنان محبوب‌شان را دنبال کنند.

امروزه بسیاری از ما به استفاده از اینستاگرام عادت داریم. اینستاگرام به هیچ وجه یک اپلیکیشن جانبی نیست که گاها به کار ما بیاید بلکه به طرز عمیقی با روزمرگی همه ما پیوند خورده است. خیلی بعید است روزانه چندبار این سرویس را چک نکنیم و پیگیر جدیدترین مطالب منتشر شده در آن نباشیم.

این جنبه عمومیت اینستاگرام سبب شده تا بسیاری اشخاص برجسته، سلبریتی‌ها و حتی بعضا نهادهای رسمی نسبت به ایجاد پیج اینستاگرامی رسمی برای ارتباط با مخاطبین و یا دوستداران خود اقدام کنند. این نوشتار قصد دارد به ارائه اطلاعات پیج اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس به عنوان شماری از شناخته‌ شده‌ترین چهره‌های فوتبالی ایران بپردازیم. با ما باشید.

پیج اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس

اینستاگرام بازیکنان معروف پرسپولیس را شاید هر طرفدار پرسپولیس بشناسد و دنبال کند،‌ اما هستند بازیکنان پرسپولیسی زیادی که برخی افراد اطلاعی از جزئیات و یا آدرس اینستاگرام ایشان ندارد. از سوی دیگر بسیاری افراد حتی به اینکه بازیکن یا تیم محبوب‌شان پیج رسمی داشته باشد فکر هم نمی‌کنند. اما در مورد پرسپولیس باید بگوییم این باشگاه با یک پیج رسمی از فعال‌ترین باشگاه‌های ایرانی در این شبکه اجتماعی است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by P e r s e p o l i s (@perspolis)


اگر به عنوان یک پرسپولیسی هنوز پیج اینستاگرام رسمی باشگاه را دنبال نکرده‌اید حتما از آدرس بالا سری به پیج باشگاه محبوب خود بزنید. اما در ادامه قصد داریم به معرفی پیج شماری از بازیکنان مهم پرسپولیس نیز بپردازیم.

پیج اینستاگرام سید جلال حسینی

کاپیتان و مدافع وفادار و البته قدرتمند پرسپولیس که حالا پا به سن گذاشته از محبوب‌ترین بازیکنان این نسل از پرسپولیس است. او در سالیان اخیر صاحب افتخارات متعددی با پرسپولیس شده و دو فینال آسیا را نیز با این تیم تجربه کرده است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Seyed Jalal Hosseini (@seyedjalal)


او که سال‌هاست در پرسپولیس توپ می‌زند همچنان انتخاب اول یحیی گل محمدی برای خط دفاع است. فعالیت سید جلال در اینستاگرام بیش از هرچیز به انتشار محتوای مرتبط با پرسپولیس مربوط است. پیج اینستاگرام پرسپولیسی ها را با کمال کامیابی نیا ادامه می‌دهیم.

پیج اینستاگرام کمال کامیابی نیا

طرفداران پرسپولیس عموما کمال کامیابی نیا را از محبوب‌ترین و بهترین بازیکنان خود می‌دانند. کمال که مدت زیادی را با یک مصدومیت جزئی در پرسپولیس بازی کرد همواره از مهمترین مهره‌های پرسپولیس در سالیان اخیر بوده است و در اینستاگرام نیز از طریق پیج زیر فعال است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by kamal (@kamalkamyabinya)

پیج اینستاگرام حامد لک

با رفتن علیرضا بیرانوند به رویال آنتورپ بلژیک بسیاری از طرفداران پرسپولیس دوباره نگران داشتن یک دروازه‌بان مطمئن شدند. عملکرد پرنوسان رادوشوویچ نیز بر این نگرانی‌ها افزود تا همه فکر کنند کسی نمی‌تواند جای بیرانوند را بگیرد. اما حامد لک که در ابتدا انتخاب خاصی به نظر نمی‌رسید تبدیل به دروازه‌بان اصلی پرسپولیس شد و آنقدر خوب عمل کرد که حتی بعضا خاطرات علی بیرو هم به فراموشی سپرده شد. لک در جریان دومین صعود پرسپولیس به فینال نقش مهمی داشت.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by hamed lak (@hamedlak)

پیج اینستاگرام فرشاد فرجی

5 بار قهرمانی متوالی در لیگ برتر و دو صعود به فینال آسیا به این معنا بود که پرسپولیس از بازیکنان باکیفیتی در هر پست بهره‌مند است و این مهم موجبات انتقال بسیاری از بازیکنان مهم پرسپولیس را به تیم‌هایی در حاشیه خلیج فارس فراهم کرد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Farshad Faraji (@farshadfaraji3)


بخش عمده‌ای از آنچه پرسپولیس در سالیان اخیر از دست داده بازیکنانی مهم در خط دفاعی نظیر شجاع‌ خلیل‌زاده،‌ محمدحسین کنعانی‌زادگان و البته احمد نوراللهی بودند. اما در شرایطی که کسی تصور یافتن یک جایگزین مناسب برای‌ آن‌ها را نداشت یحیی گل محمدی فرشاد فرجی را وارد ترکیب کرد. کسی که در مدت زمان حضورش در ترکیب تیم در کنار سید جلال حسینی عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

پیج اینستاگرام وحید امیری

وحید امیری نه فقط یکی از بهترین فوتبالیست‌های پرسپولیس در سالیان اخیر که از بهترین و موثرترین بازیکنان تیم ملی نیز بوده است. بازیکنی خوش تکنیک، سرعتی و صد البته خستگی ناپذیر که در همه این سال‌ها در پست‌های گوناگونی در عرصه ملی و باشگاهی حاضر بوده است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vahid Amiri (@vahid.amiri.official)


به عنوان یک بازیکن باکیفیت و کم حاشیه، امیری همواره محبوب قلب هواداران پرسپولیس بوده است و جز پرسپولیس تنها برای نفت تهران و ترابوزان اسپور ترکیه برای مدت کوتاهی بازی کرده است.

پیج اینستاگرام سیامک نعمتی

سیامک نعمتی از مهمترین مهره‌های پرسپولیس در سالیان اخیر به خصوص در مسابقات لیگ داخلی بوده است. پیج اینستاگرامی او با این آدرس در دسترس هواداران است. اینستاگرام پرسپولیسی ها را با عیسی آل کثیر ادامه خواهیم داد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by siamak nemati (@siamaknemati8)

پیج اینستاگرام عیسی آل کثیر

لیست پیج اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس بدون حضور عیسی آل کثیر ممکن نیست. کسی که با درخشش در صنعت نفت آبادان به عنوان جایگزین علی علیپور که به پرتغال رفته بود جذب شد و در همان مدت زمان کوتاه اولیه بعد از حضور آنقدر درخشید و موثر ظاهر شد که ترس را به جان همه مدافعان لیگ ایران انداخت.


او در اسیا نیز نیز نقش موثری در صعود به آسیا داشت و با کمی بدشانسی فینال را از دست داد. او در اینستاگرام علاوه بر انتشار مطالب مرتبط با پرسپولیس پست‌هایی درباره زندگی شخصی خود نیز منتشر می‌کند. در ادامه اینستاگرام پرسپولیسی ها به امید عالیشاه می‌پردازیم.

پیج اینستاگرام امید عالیشاه

امید عالیشاه از موثرترین و بهترین بازی‌سازان پرسپولیس از زمان سرمربی کروات یعنی برانکو ایوانکوویچ تا امروز و سرمربیگری یحیی گل محمدی بوده است. او که مدت کوتاهی را دور از تیم محبوبش گذراند در بازگشت به پرسپولیس دوباره نقش محوری خود را در ترکیب تیم پیدا کرده است. اینستاگرام پرسپولیسی ها را با میلاد سرلک ادامه خواهیم داد.

پیج اینستاگرام میلاد سرلک

اگر قصد دنبال کردن پیج اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس را دارید نباید از قید میلاد سرلک به سادگی بگذرید. او نیز مانند دیگر بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام فعال است. اینستاگرام پرسپولیسی ها را با مهدی عبدی ادامه می‌دهیم.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Milad Sarlak (@miladsarlak6)

پیج اینستاگرام مهدی عبدی

با جدای علی علیپور و البته محرومیت ناجوانمردانه عیسی آل کثیر برای بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال آسیا،‌ یحیی که دیگر هیچ گزینه‌ای نداشت دست روی یک جوان آکادمی پرسپولیس گذاشت. مهدی عبدی قرا که کمتر کسی انتظار درخشش او را داشت اما با عملکرد خوبش در دوران نبود آل کثیر به خوبی از عهده وظایف خود برآمد و حتی در فینال آسیا گل زیبایی به ثمر رساند. در میان پیج اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس آدرس او به قرار زیر است:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mehdi abdighara (@mehdi_abdi24)

پیج اینستاگرام مهدی ترابی

مهدی ترابی بعد از یک فصل ناموفق در العربی قطر در کنار مهرداد محمدی که از ستارگان لیگ قطر است بلافاصله ناگزیر به بازگشت به پرسپولیس شد. او که با هدف پیشرفت به فوتبال قطر رفته بود به هیچ وجه در تیم خود جا نیفتاد و با بازگشت به پرسپولیس دوباره به یکی از مهره‌های مهم یحیی بدل شده است. اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس را با او به پایان می‌رسانیم.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mehdi Torabi (@mahditorabi.m)

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *