خلاصه بازی رم ونزیا 16 آبان 1400 ؛ بدبیاری‌های ژوزه تمامی ندارد

خلاصه بازی رم ونزیا 16 آبان 1400 را با ما ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته دوازدهم سری آ به مصاف هم رفتند که در پایان با شکست رم همراه بود.

در این بازی جذاب هفته دوازدهم سری آ که پخش زنده آن را از ساعت 15 به وقت ایران تقدیم‌تان کردیم یک نیمه با پیروزی گرگ‌های رمی همراه بود و نیمه دیگر با برتری میزبان ونیزی! برای تماشای خلاصه بازی و گل های رم ونزیا 16 آبان 1400 با ما باشید.

خلاصه بازی رم ونزیا 16 آبان 1400

ابتدا و در دقیقه 3 بازی بود که ونزیا توسط ماتیا کالدرا به گل اول بازی رسید. شاگردان مورینیو که در 5 بازی آخر خود تنها 1 پیروزی مقابل کالیاری قعرنشین تجربه کرده بودند اما با حملات پی در پی خود در دقیقه 43 موفق به تساوی کشاندن بازی شدند. گل رم را الدور شومورودوف بازیکن ازبک رم به ثمر رساند.

شومورودوف تنها 2 دقیقه بعد از گل خود زمینه‌ساز گل دوم رم شد که توسط تامی ابراهام به ثمر رسید تا نیمه اول با برتری رمی‌ها پایان یابد. نیمه مربیان را اما ژوزه مورینیو واگذار کرد.

ابتدا در دقیقع 65 ماتیا آرامو از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. رم در ادامه چند موقعیت گلزنی را از دست داد و نهایتا داوید اوکرکه در دقیقه 74 گل سوم ونزیا را به ثمر رساند.

در ادامه و به میدان آمدن زانیولو،‌ بورخا مایورال و زالفسکی نیز تاثیری در این نتیجه نداشت و رم این بازی را هم با شکست به پایان رساند تا با 6 پیروزی، 1 تساوی و 5 شکست در پایان هفته دوازدهم در رده پنجم جدول قرار گیرد. در ویدیو زیر خلاصه بازی و گل های رم ونزیا 16 آبان 1400 را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خلاصه بازی رم ونزیا 16 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *