بازیکن خارجی پرسپولیس از کره می‌آید ؟ کیم شین ووک کیست؟

به نظر می‌رسد که بازیکن خارجی پرسپولیس قرار است نه از اروپا که از یکی از کشورهای شرق آسیا به جمع سرخپوشان اضافه شود. اما کیم شین ووک کیست؟

پرسپولیس در سالیان اخیر نه تجربه خوبی از جذب بازیکنان خارجی داشته و نه دردسرهای خارجی‌ها برایش پایانی داشته است. از آنتونی استوکس مهاجم باکیفیتی که به خاطر اخلاق و شخصیت خاصش از پرسپولیس جدا شد و پرسپولیس را وارد یک دعوای حقوقی جدی کرد تا چهره‌هایی مانند کالدرون که بازپرداخت طلبشان از پرسپولیس تا همین چند وقت پیش باشگاه را به لحاظ مالی در مضیقه قرار داده بود.

با این وجود گویا جو خرید و جذب بازیکن خارجی برای پایتخت نشینان به نوعی از چشم و هم چشمی بدل شده و هرکس بیشتر و بهتر بخرد موفقیت و آینده خود را تضمین کرده است. اما گزینه های بازیکن خارجی مدنظر پرسپولیس چه کسانی هستند؟ با ما باشید.

بازیکن خارجی پرسپولیس

در شرایطی که طلب بزرگ گابریل کالدرون مربی آرژانتینی قبل از یحیی گل محمدی اخیرا بالاخره پرداخت شد و پرسپولیس به زحمت توانست از زیر بار آن کمر راست کند، از حالا نام‌هایی به عنوان بازیکنان خارجی مد نظر پرسپولیس عنوان شده‌اند.

آلف مانگا مهاجم 26 ساله برزیلی است که در سری B‌ برزیل بازی می‌کند و تا امروز 8 گل نیز برای تیمش به ثمر رسانده است و در روزهای پایانی قرارداد قرضی خود است. به نظر این یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای یحیی گل محمدی است.

بازیکن خارجی پرسپولیس از کره می‌آید ؟ کیم شین ووک کیست؟

از سویی یک بازیکن کره‌ای یعنی کیم شین ووک مهاجم باتجربه تیم ملی کره جنوبی نیز به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده است. او سابقه بازی برای تیم‌های اولسان هیوندای و چونبوک موتورز را دارد و در فصل جاری برای شانگهای شنهوا چین توپ می‌زند. او در 8 بازی این فصل 2 گل به ثمر رسانده و در عرصه ملی نیز در 56 بازی ملی 16 گل برای تیم ملی کره جنوبی به ثبت رسانده است. حال باید دید آیا پرسپولیس بار دیگر و با خاطره بد گذشته به سمت خرید مهره خارجی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بازیکن خارجی پرسپولیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *