بوکس قهرمانی جهان 2021 ؛‌ مدال برنز شه‌بخش قطعی شد

بوکس قهرمانی جهان 2021 این روزها برای ما جذابیت خاصی دارد. فارغ از مباحث داوری و بدشانسی‌ها، شاگردان استکی عملکرد بسیار خوبی در این رقابت‌ها داشته اند.

رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از دوشنبه هفته گذشته در بلگراد پایتخت صربستان آغاز شده و تا 15 آبان نیز ادامه دارد. امروز دوشنبه دانیال شه‌بخش بوکسور موفق و شناخته شده ایرانی در بین 8 نفر برتر با ادگاراس اسکوردیلیس از لیتوانی مبارزه کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا نامش در تاریخ بوکس ایران جاودانه شود.

بوکس قهرمانی جهان 2021

ستاره بوکس ایران با برتری در این مسابقه مهم نخستین مدال جهانی تاریخ ایران در این رشته را ثبت کرد. او به عنوان نایب قهرمان آسیا در نیمه‌نهایی باید با برنده دیدار ازبکستان و روسیه مبارزه کند. این پیروزی دهمین پیروزی شاگردان استکی در میدان جهانی صربستان بود.

بوکس قهرمانی جهان 2021 ؛‌ مدال برنز شه‌بخش قطعی شد

دیروز و در یک اتفاق عجیب میثم قشلاقی بوکسور خوب کشورمان در وزن 80 کیلوگرم رویاروی آلیاکسی از بلاروس قرار گرفت و در شرایطی که در هر 3 راند برتری محضی بر حریف خود داشت و مشت‌های پرتعداد به سر و صورت حریف وارد کرد نهایتا با رای داوران بازنده اعلام شد.

این یک طرفه‌ترین دیدار روز گذشته مسابقات بود که تایسون ایرانی محق‌ترین فرد برای پیروزی در آن بود. او پیش از این در تنها 1 دقیقه رقیبی از چین تایپه را ناک اوت کرده بود. در مبارزات دیروز سید شاهین موسوی و مسلم مقصودی با قبول شکست مقابل رقیبان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بوکس قهرمانی جهان 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *