تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های بین قاره‌ای

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های بین قاره ای با ترکیب همیشگی خود همه ستارگانش بعد از پیروزی مقابل پاراگوئه به کسب مدال بسیار امیدوار است.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با ترکیب خوب و جذابش در سالیان اخیر در رقابت‌های بین المللی بسیار درخشان ظاهر شده و عملکرد خوبی داشته است. این تیم که حالا در رقابت‌های جام بین قاره ای حضور دارد به نظر بعد از پایان بازی‌ها باید انتظار خداحافظی چند ستاره قدیمی خود را داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های بین قاره‌ای

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های بین قاره‌ای

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که با تصمیمات عجیب کنفدارسیون فوتبال آسیا از حضور در جام جهانی روسیه محروم شده بود دیروز و در مصاف با پاراگوئه عملکرد درخشانی از خود نشان داد تا همچنان به همگان نشان دهد که یکی از قدرت‌های برتر فوتبال ساحلی آسیا و دنیا به شمار می‌رود.

تیم ایران که سابقه یکبار قهرمانی در جام بین‌قاره‌ای را دارد این بار نیز در اندیشه تکرار تجربه خوب گذشته است. به خصوص که محرومیت شاگردان هاشم پور از جام جهانی نه تنها مسبب نومیدی ایشان نشده،‌ بلکه انگیزه خوبی شده تا برای موفقیت در جام بین قاره‌ای تلاش کنند.

حال تیم ملی مهیایی دومیت بازی خود با ژاپن می‌شود. این بازی امروز برگزار می‌شود. ژاپن تیمی است که در جام ملت‌های آسیا یقه تیم ملی را گرفت و به همین بهانه نیز با تصمیم کنفدارسیون فوتبال آسیا، ایران از حضور در جام جهانی محروم شد. حال باید دید ایا شاگردان هاشم‌پور در انتقام گیری موفق عمل می‌کنند.

جام بین‌قاره در امارات در شرایطی برگزار می‌شود که بعد از جام جهانی مهمترین تورنمنت فوتبال ساحلی زیر نظر فیفا است. قهرمانی ایران در این رقابت‌ها بی تردید در بازگشت تیم ملی به رده‌های ابتدایی رنکینگ فوتبال ساحلی فیفا موثر خواهد بود. ایران بعد از محرومیت از حضور در جام جهانی روسیه به رتبه چهاردهم جهان سقوط کرده اما برتری برابر پاراگوئه به خوبی ارزش‌های تیم ملی فوتبال ساحلی را نشان داد.

تیم ملی در آستانه تغییر نسل

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های بین قاره‌ای

با توجه به پوست اندازی تیم‌ملی و انجام فرایند استعدادیابی در این رشته در سطح ملی، ستاره‌های پا به سن گذاشته و نسبتا قدیمی‌تر تیم ملی ب تدریج به اندیشه خداحافظی از تیم ملی افتاده‌اند و به نظر می‌رسد این مهم بعد از پایان رقابت‌های جام بین قاره‌ای عملی شود.

پیمان حسینی به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال ساحلی ایران و بهترین دروازه‌بانان جهان در حال حاضر به همراه حسن عبداللهی بازیکن باسابقه و عقب‌گیر تیم ملی فوتبال ساحلی بازیکنانی هستند که به نظر تصمیم قطعی خود برای خداحافظی را گرفته‌اند. حسینی و عبداللهی هردو 37 ساله هستند و در حال حاضر در رقابت‌های بین‌قاره‌ای همراه تیم ملی.

به علاوه زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال خداحافظی چهره‌هایی چون مسلم مسیگر و مصطفی کیانی نیز به گوش می‌رسد. اما یحتمل این دو بازیکن تصمیم خود را با شرایط تیم ملی اعلام می‌کنند.

مهدی شیرمحمدی، علی میرشکاری، محمد مرادی، سعید پیرامون و موحد محمدپور بازیکنان فعلی تیم ملی هستند در چند سال اخیر استعدادیابی شده و به تیم ملی راه یافته‌اند. همچنین استعدادهای دیگری نیز در تیم ملی «ب» حضور داشتند که در حال حاضر این تیم تعطیل شده است، اما بازیکنان آن جایگزین نفراتی خواهند شد که از تیم ملی خداحافظی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *