بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا پدرو!

بهترین مهاجم سری آ 2021 کیست؟ این روزها سری آ یکی از پرستاره‌ترین لیگ‌های فعال در اروپا است. این نوشتار را به معرفی بهترین مهاجمان سری آ اختصاص دادیم.

سری آ این روزها یکی از مهمترین و ارزشمندترین لیگ‌های دنیا است که ستارگان زیادی در همه پست‌ها دارد. با توجه به عملکرد تهاجمی خوب تیم‌های سری آ مانند آتالانتا و اینتر میلان، حالا سری آ یکی از پرگل‌ترین لیگ‌های دنیا هم هست. در این نوشتار به معرفی بهترین مهاجمان سری آ خواهیم پرداخت. با ما باشید.

بهترین مهاجم سری آ 2021

یکی دو فصلی هست که سری آ با به قدرت بازگشتن تیم‌های میلانی، حضور یوونتوس و ناپولی به لیگی بسیار جذاب بدل شده است. حالا سری آ یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های سری آ است که به خصوص در پست مهاجم و مهاجم سنتی نوک چهره‌های مطرحی را دارد.

اما در میان تمام این مهاجمان، از ولاهوویچ در فیورنتینا، ژکو و مارتینز در اینتر،‌ لیائو در میلان، اوسیمن در ناپولی و آبراهام در رم کدام چهره‌ها برترین‌ها هستند؟ این نوشتار به ارائه فهرستی صعودی از بهترین مهاجمان سری آ اختصاص دارد و تکیه آن بر آمار ثبت شده توسط این مهاجمان است.

ژائو پدرو / کالیاری

بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا آبراهام!
بهترین مهاجم نوک سری آ

شاید کمی عجیب به نظر برسد اگر تیم 10 امتیازی و رده نوزدهمی جدول سری آ در این فهرست نماینده‌ای داشته باشد. اما جایی به ارزش ژائو پدروی 29 ساله و برزیلی پی می‌بریم که بدانیم از 17 گل زده کالیاری در این فصل 9 گل توسط او به ثمر رسیده است. او همچنین با ارسال 3 پاس گل برای هم تیمی‌هایش در مجموع روی 12 گل از 17 گل کالیاری در این فصل تاثیر مستقیم داشته است. همه این‌ها سبب شده که او را در فهرست بهترین مهاجم سری آ 2021 جای دهیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین مهاجم ایران 1400 ؛ سرآغازی بر فوتبال تهاجمی

بهترین مهاجم نوک‌های تاریخ فوتبال ؛ ابرقهرمانان دنیای واقعی!

زلاتان ابراهیموویچ / آث میلان

بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا آبراهام!
بهترین مهاجم های سری آ

اسطوره 40 ساله و سوئدی آث میلان که قرار بود سال گذشته و تنها 6 ماه برای روسونری بازی کند، آنقدر عملکرد خوبی داشت که سران میلان را مجاب به تمدید یکساله قرارداد خود کند.

او حالا در میلان و در شرایطی که الیویه ژیرو به علت مصدومیت چندان فرصت بازی نیافته است، در کنار چهره‌هایی چون رافائل لیائو و آنته ربیچ رهبری خط حمله آث میلان را بر عهده گرفته است. او 7 گل هم در این فصل به ثمر رسانده و یک پاس گل برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده است. او در 61 بازی برای میلان در دو سال گذشته 35 گل به ثمر رسانده است. این موارد همگی دلیلی برای انتخاب او در فهرست بهترین مهاجم سری آ 2021 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مهاجم جهان 2021 ؛ از بزرگان کهنه‌کار تا جوانان آینده‌دار!

بهترین گل‌های شهاب زاهدی ؛‌ از المپیک دونتسک تا زوریا لوهانسک!

دریس مرتنس / ناپولی

بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا آبراهام!
بهترین مهاجم نوک سری آ

مهاجم 34 ساله بلژیکی که با 141 گل یکی از بهترین گلزنان تاریخ ناپولی است در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود بارها توانایی‌اش در به ثمر رساندن گل‌های زیبا و حساس را نشان داده است. این مهم فراتر از اینکه او را در شما بهترین مهاجم سری آ 2021 قرار داده است سبب شده تا او همواره به تیم ملی بلژیک دعوت شود و همیشه یک گزینه جانشین خود برای مهاجمان اصلی ناپولی باشد.

او حالا و در شرایطی که مهاجم جوان و آینده‌دار تیم یعنی ویکتور اوسیمن با مصدومیت شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند در مدت کوتاه اخیر به خوبی جای او را پر کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لژیونرهای ایران 2021 ؛‌‌ عملکرد، قیمت،‌ گل‌ها و درآمد

بهترین بازیکنان ایرانی دورگه جدید ؛ جوانانی در انتظار دعوت به تیم ملی!

چیرو ایموبیله / لاتزیو

بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا آبراهام!
بهترین مهاجم های سری آ

نفر دوم فهرست برترین گلزنان سری آ در حال حاضر با 13 گل و آقای گل فصل گذشته نه فقط یکی از بهترین مهاجم سری آ 2021 که شاید بهترین مهاجم ایتالیایی حال حاضر فوتبال این کشور باشد که در لاتزیو درخشش خاصی داشته و دارد.

او حالا با 166 گل برای لاتزیو در مسیر بدل شدن به بهترین گلزن تاریخ لاتزیو قرار دارد. او که فوتبال حرفه‌ای خود را با یوونتوس آغاز کرد در فصل 2013-2014 با آقای گلی در تورینو چهره شد و بلافاصله به دورتموند منتقل شد. البته دوران دورتموند کوتاه بود و او به تورینو بازگشت. بازگشت به تورینو هم اتفاق خاصی بود و نهایتا این سیمونه اینزاگی مربی فعلی اینتر میلان بود که چیروی محو شده را به لاتزیو برد و پروژه احیای او را استارت زد.

احیایی که حالا موفقیت آمیز بوده و چیرو نه فقط بهترین مهاجم لاتزیو و حتی یکی از بهترین‌های سری آ است بلکه حتی یکی از مهمترین مهاجمان تیم ملی ایتالیا نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گرانترین بازیکنان فوتبال ایران 2021 ؛ گران‌قیمت‌های لیگ و لژیونرها

بازیکنان ایرانی فیفا 22 ؛ بررسی قدرت، چهره و ریتینگ

ویکتور اوسیمن / ناپولی

بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا آبراهام!
بهترین مهاجم نوک سری آ

ستاره جوان نیجریه‌ای ناپولی که تا زمانی که مصدوم نشده بود ناپولی را روی دور موفقیت هدایت می‌کرد و گل‌های بسیار موثری برای ناپلی‌های آن زمان صدرنشین به ثمر می‌رساند.

مصدومیت شدید اما در بازی با اینتر میلان مدافع عنوان قهرمانی رخ داد. آن هم زمانی که اشکرینیار مدافع اینتر میلان برای دفع توپ ارسالی مهاجمان ناپولی برای اوسیمن روی هوا بلند شد و برخورد سخت این مدافع تنومند با اوسیمن، جوان آینده‌دار ناپولی را نقش زمین کرد. شدت جراحات سبب تعویض اوسیمن شد و بعد مشخص شد که استخوان گونه اوسیمن از 11 جا شکسته است! این جراحات سبب شده که حالا اوسیمن در ترکیب ناپولی نباشد و دریس مرتنز که پیشتر به او پرداختیم جای او را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

گرانترین باشگاه‌های فوتبال جهان 2021 ؛ ارزشمندترین و پولدارترین‌ها!

زیباترین کیت‌ها فوتبال 2021 ؛ با بهترین لباس‌ها آشنا شوید!

ادین ژکو / اینتر میلان

بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا آبراهام!
بهترین مهاجم های سری آ

مهاجم با تجربه بوسنیایی زمانی هیچگاه آنطور که باید و شاید در دوران فوتبالش قدر ندیده است. او در فصل جاری رقابت‌ها جانشین روملو لوکاکو شد و در 16 بازی برای اینتر 8 گل مهم و 1 پاس گل به ثمر رسانده است.

ژکو شاید نامی کمتر شناخته شده باشد اما او یک گلزن قهار و تمام عیار است. کسی که در 116 بازی 59 گل برای تیم ملی بوسنی به ثمر رسانده است. او فوتبال باشگاهی را وولفسبورگ شروع کرد و در 135 بازی 78 گل برای این تیم به ثمر رساند.

این درخشش موجبات انتقال او به من سیتی را فراهم کرد جایی که او در 4 فصل حضور معمولا انتخاب دوم بعد از آگوئرو و یا حتی بعض سوم مربیان مختلف بود. اما در 189 بازی که فرصت بازی یافت 72 گل برای سیتی به ثمر رساند. اما نیمکت نشینی دائمی در سیتی سبب شد تا او به رفتن به رم فکر کند.

جایی که کسی مثل ژکو رقیبی نداشت و قطعا انتخاب اول مربی بود. دورانی که مهمترین عصر حرفه‌ای ژکو را رقم زد. او از فصل 2015 تا 2021 برای رم بازی کرد و در 221 بازی 119 گل برای آ اس رم به ثمر رساند. همه این‌ها موجبات انتقال او به اینتر میلان بعد از ترک اینتر توسط لوکاکو را فراهم کرد. تردیدی در اینکه ژکو بهترین مهاجم سری آ 2021 یا یکی از آن‌هاست نباید داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین گل‌های مهدی طارمی در پورتو ؛ از لیگ برتر پرتغال تا لیگ قهرمانان اروپا

مالکان ایرانی تیم‌های اروپایی چه کسانی هستند؟

جیووانی سیمئونه / هلاس ورونا

بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا آبراهام!
بهترین مهاجم نوک سری آ

نفر سوم جدول گلزنان سری آ 2021 یکی از جوانان آینده‌دار فوتبال ملی آرژانتین و باشگاه هلاس ورونا است. جیووانی سیمئونه فرزند دیگو سیمئونه سرمربی فعلی اتلتیکو مادرید که حالا با 12 گل رتبه سوم گلزنان برتر را دارد. او همچنین 2 گل نیز برای دوستان خود ساخته است.

او پیش از این در تیم‌های فیورنتینا، کالیاری و جنوا نیز توپ زده و به یکی از بهترین مهاجمان سری آ در حال حاضر بدل شده است. شاید زمانی که سیمئونه بزرگ احساس کند که پسرش به مرز پختگی کامل رسیده است او را به تیم خود بیاورد! علی ایحال سیمئونه کوچک یکی از بهترین مهاجم سری آ 2021 است.

بیشتر بخوانید:

نحوه انتخاب برنده توپ طلا چگونه است؟

لیگ برتر والیبال ایران 1400 ؛‌ برنامه بازی‌ها و هرآنچه که باید بدانیم!

دوان زاپاتا / آتالانتا

بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا آبراهام!
بهترین مهاجم نوک سری آ

نامی که شاید کمتر شنیده باشید. کسی که با 9 گل زده در فهرست ما جزو 3 نفر برتر است. این کلمبیایی حالا 30 ساله در فصل جاری رقابت‌ها برای آتالانتای گاسپرینی 9 گل و 4 پاس گل ثبت کرده و یکی از مهمترین عناصر تهاجمی یکی از تهاجمی‌ترین تیم‌های حال حاضر سری آ است. او تاکنون در 150 بازی برای آتالانتا 87 گل به ثمر رسانده که عملکرد خوبی محسوب می‌شود.

اما بخش مهمی از توانایی‌ها و ویژگی‌های زاپاتا به توانایی فوق‌العاده او در گلزنی در موقعیت‌هایی مربوط است که شاید کمر شانس گلزنی داشته باشد. قدرت هد زنی بالا، چارچوب شناسی فوق العاده و بازی بدون توپ موثر از مهمترین ویژگی‌های زاپاتا است.

بیشتر بخوانید:

VAR در فوتبال ایران ؛ هزینه‌ها، موافقان و مخالفان

رکورد گینس بیرانوند ؛‌ بلندترین پرتاب دست تاریخ فوتبال

لائوتارو مارتینز / اینتر میلان

بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا آبراهام!
بهترین مهاجم های سری آ

آرژانتین بی‌تردید باید از بابت آینده فوتبالی خود در حوزه داشتن مهاجمانی توانا آسوده خاطر باشد. چهره‌هایی چون سیمئونه جوان، پائولو دیبالا و البته لائوتارو مارتینز از اینده فوتبال ملی آرژانتین را تضمین کرده است.

لائوتارو فصل گذشته و به طرز ناگهانی به ترکیب اصلی اینتر میلان راه یافت. او حالا 24 سال سن دارد و در 15 بازی برای اینتر 10 گل و 2 پاس گل به ثبت رسانده است. در مجموع مهاجمی که در سال 2018 از ریسینگ کلوپ به اینتر آمد، در 153 بازی نزدیک به 60 گل برای اینتر به ثمر رسانده است. او در فصل جاری نیز با 10 گل زده در جدول گلزنان سری آ نفر چهارم فهرست و بهترین مهاجم سری آ 2021 در تیم اینتر میلان است.

بیشتر بخوانید:

احتمال انتقال سردار آزمون به منچستریونایتد ؛‌ سردار شاگرد رانگنیک می‌شود؟

بهترین راننده های فرمول یک تاریخ جهان ؛ از شوماخر تا همیلتون

دوشان ولاهوویچ / فیورنتینا

بهترین مهاجم سری آ 2021 ؛ از لائوتارو تا آبراهام!
بهترین مهاجم های سری آ

اما شاید بهترین مهاجم سری آ 2021 شایسته دوشان ولاهوویچ صربستانی و 21 ساله باشد. کسی که در این فصل از رقابت‌های سری آ در 17 بازی برای فیورنتینا روی 17 گل تاثیر مستقیم داشته است. 15 گل و 2 پاس گل. او که در پارتیزان بلگراد چهره شد در 100 بازی برای فیورنتینا 43 گل به ثمر رسانده است  در فصل جاری رقابت‌ها مهمترین مهاجم لیگ است.

کسی که طی 14 بازی برای تیم ملی صربستان نیز 7 گل به ثمر رسانده است. او حالا از مهمترین مهاجمان سری آ است که توجه بسیاری از بزرگترین تیم‌های اروپایی را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین مهاجمان سری آ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *