تاریخ اهدای توپ طلای 2021 ؛‌ زمان برگزاری بالون دور امسال چه موقعی است؟

تاریخ اهدای توپ طلای 2021 چه موقع است؟ این نوشتار به ارائه جزئیاتی از مهمترین رویداد جوایز فردی در فوتبال و تاریخ برگزاری این رویداد می‌پردازد. با ما باشید.

دیروز در اسپورتیم از پایان مهلت رای گیری توپ طلای 2021 گفتیم. حالا برنده توپ طلای سال 2021 مشخص شده اما برای اعلام عمومی آن باید مدتی صبر کنیم. اما تاریخ مراسم توپ طلا چه زمانی است؟

تاریخ اهدای توپ طلای 2021

مجله فرانس فوتبال به عنوان مسئول رای‌گیری و برگزاری مراسم توپ طلا رسما تاریخ اهدای توپ طلا امسال را اعلام کرده است. در این مراسم از بهترین،‌ بازیکن، بهترین دروازه‌بان و بهترین بازیکن جوان تجلیل می‌شود. اما مراسم توپ طلای 2021 کی برگزار می‌شود ؟

در این مراسم دیدیه دروگبا به عنوان یکی از برگزار کنندگان مراسم حضور خواهد داشت. مراسم اهدای توپ طلای امسال در 29 نوامبر سال جاری مصادف با 8 آذرماه 1400 و در ساعت 20:30 برگزار خواهد شد. محل برگزاری مراسم توپ طلای امسال مطابق برنامه ریزی و اعلام قبلی سالن تئاتر دو شاتلت است.

زمان اهدای توپ طلای 2021 چه موقع است؟
تاریخ مراسم توپ طلا / مراسم توپ طلای 2021 کی برگزار می‌شود

همانطور که می‌دانید سال گذشته در کمال تعجب و در شرایطی که به نظر توپ طلا از آن رابرت لواندوسکی لهستانی بود،‌ برگزاری مراسم توپ طلا لغو شد. لیست نامزدهای این مراسم برای سال 2021 چندی پیش منتشر شد و دیروز مهلت رای گیری برای توپ طلا 2021 به پایان رسید. با توجه به بررسی که در شانس‌های اصلی توپ طلا 2021 انجام دادیم به نظر در سال جدید لیونل مسی‌،‌ رابرت لواندوفسکی و جورجینیو بیشترین شانس برای کسب توپ طلا را دارند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص تاریخ اهدای توپ طلای 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *